Fake


Aseara mi s-a parut ca semeni cu ea, ai inhalat flamanda parfumul de pe gatul meu si m-ai inlantuit cu bratele asa cum credeam ca doar ea poate imbratisa convulsia inradacinata in oasele mele. Am inchis ochii si am dorit sa simt in asprimea fularului tau, delicatetea voalului sau imprimat cu stropi de ploaie, am cuprins obrajii tai reci in palmele grele de dor imaginand pudra dulce care-i incalzea pigmentul pielii subtiri. Nu e in tine si m-a zgaltait realitatea zambetului tau cu buze muscate de disperare, mi-a oprit pulsul mana ta mica ramasa pe gatul meu sugrumat de agonie. Stii ca te iubesc? Ai intrebat frecandu-ti nasul de al meu cum fac copii cand vor sa te trezeasca dimineata. Evident ca ma prefac, iti spun ca nu stiu si-ti cer cu egoism sa-mi arati, sa-mi ocupi mintea, sa-mi desfaci mainile inerte cu soldurile pe care ai un tatuaj cabala, o insiruire de litere obscure. Ca sa te cred trebuie sa ingenunchiezi in fata nepasarii mele si sa-mi saruti lacom nevoia de placere. Ma convingi si adorm stors de esenta unui gand perfid, instalat comod si permanent in centrul ratiunii mele. Esti un medicament efervescent pe care il sorb constant si ma imbat sub efectul halucinogen de cate ori simt ca imi pierd controlul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu