Joaca printre Cuvinte


Glezna isi taraste existenta cu prestanta-i atat de cunoscuta si invidiata de consoarte de tot felul si de prin mai toate partile. Vazut de sus si cu un ochi parasit de vigilenta pierduta in cel mai explicabil mod cu putinta si usor de  demonstrat cu cifre, fapte si cu chitanta in regula, vazut de sus ansamblul parea echilibrat. La orice cat de mica trepidatie, voluntara sau nu, planificata sau picata doar pe nepusa masa, glezna se echilibra apeland la degete, iar degetele se amuzau teribil de capacitatea unghiei de a reflecta tendinte cu totul si cu totul impropii, dar adaptate situatiei. Supravietuim cum putem se lamenta din cand in cand rictusul uitat intr-un colt de gura, expunandu-si tacita-i reconciliere cu contextul golit de orice mijloace si zdruncinand impresia generala cu o involuntara, dar binevenita exceptie. Abisurile de la glezna in sus de ziua mea, printre glezne subtiri de femeie de preamultu-mi satula, ma amestec, singuratate intre note muzicale si vin; culori aruncate aiurea printre jetoane de poker si mucuri fumate pana la carton. De gleznele tale mi-e dor, de gleznele tuturor femeilor mi-e dor, ca de un ultim cuvint auzit inainte de-a ne pierde intre cearsafuri ude de tine si de visul meu de azi-noapte. Te caut absent, te simt curgindu-mi printre degete si nu mai inteleg nimic din tumultul de senzatii. De-a joaca printre cuvinte. Va multumesc, jucausilor! Ne citim! Rog primul cititor care-mi va lasa un comentariu sa ajute soarta sa decida cuvantul urmator. Gandeste-te la doua numere, apoi deschide un dictionar sau o alta carte. Primul numar sa corespunda paginii, al doilea cuvantului. Lasa-mi-l intr-un comentariu. Nota. Ce nu apare acum, va aparea in weekend. Promit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu